فروشگاه اینترنتی آسیا موتوپارتز، اولین مرجع پخش لوازم جانبی انواع موتورسیکلت‌های سی اف، هوندا، کلیک، بنلی و سایر برندهای مطرح ایرانی و خارجی است.
فروشگاه کلاه کاسکت و لوازم موتورسیکلت، تخصصی‌ترین سایت فروش کلاه ایمنی و لوازم جانبی موتور سیکلت با برندهای مطرح باجاج، آپاچی، وگا، ژوپیتر و …می‌باشد.
فروشگاه ما چیزی فراتر از یک فروشگاه اینترنتی است. ما نه تنها محصولات باکیفیت را به فروش می‌رسانیم، بلکه با افزودن امکان ثبت سفارش در سایت، تجربه خرید آنلاین فوق العاده و خدمات بی نظیری را در ارائه لوازم یدکی موتور سیکلت به مشتریان خود ارائه می‌دهیم. ما سعی می‌کنیم تا حد امکان رضایت مشتریان را جلب کنیم.

همین الان از محصولات بازدید کنید و
محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید!

 

 

در فروشگاه اسیاموتوپارتز چه محصولاتی به فروش می‌رسد؟

دنیای موتورسیکلت، کلاه کاسکت و لوازم جانبی و لوازم یدکی موتور سیکلت آنقدر بزرگ است که به سختی می‌توان تمام این محصولات را تأمین و ارائه کرد. اما در اسیاموتوپارتز که بزرگترین فروشگاه کلاه کاسکت و لوازم موتورسیکلت در ایران است، تلاش کردیم انواع برندها و محصولات را جمع آوری و در معرض سفارش و فروش قرار دهیم.

مهم‌ترین دسته بندی محصولات سایت اسیاموتوپارتز عبارت است از:

همچنین برندهای معتبر و مختلفی همچون باجاج، تی وی اس، آپاچی، ژوپیتر، راکس، وگا و … ارائه می‌شود.

 

سیاست فروشگاه اینترنتی اسیاموتوپارتز، ارائه مرغوب‌ترین محصول با مناسبترین قیمت است تا رضایت حداکثری مشتریان عزیز را بدست آورد. حتی برای اینکه خرید کالاهای گران قیمت‌تر مانند کلاه کاسکت موتورسیکلت برای آنها راحت‌تر باشد اقدام به فروش اقساطی کالاهای با قیمت بالاتر نموده است.

 

اخبار مرتبط با دنیای موتورسیکلت و مقالات آموزشی و راهنماهای جامع موتور سواری

در کنار نمایش محصولات و مشخصات آنها و امکان سفارش آنلاین انواع کلاه کاسکت و لوازم جانبی موتورسیکلت، افزایش دانش و آگاهی مشتریان برای آسیاموتوپارتز از اهمیت زیادی برخوردار است.

لذا بخش اخبار و مقالات، بصورت روزانه و یا هفتگی؛ مهم‌ترین اخبار دنیای موتور سواری و همچنین نوشته‌ها و مطالبی در خصوص موتورسیکلت، کلاه کاسکت، دستکش موتورسواری، لباس مخصوص موتورسواران و سایر موارد مرتبط را شامل می‌شود. شما می‌توانید از بخش “مجله” بازدید کنید تا جدیدترین مطالب در این خصوص را مطالعه فرمایید.

برای نمونه چند عنوان از مطالب جالب سایت را تقدیم می‌کنیم:

 

لازم به یادآوری است که به جهت راحتی کاربران؛ تمامی مقالات سایت بصورت پادکست تهیه شده و در کانالهای بزرگ پادکست مانند شنوتو و ناملیک منتشر می‌شوند.

و البته ویدیوکست های مرتبط با مقالات نیز در سایتهای آپارات و نماشا در حال بارگزاری و قابل مشاهده است.

 

اهمیت مشتریان

رضایت مشتری مهمترین چیزی است که به آن توجه داریم؛ در همین راستا تلاش کردیم اقدامات مختلفی را برای افزایش رضایتمندی مشتریان فراهم کنیم.

همچنین همواره آماده شنیدن نقطه نظرات؛ پیشنهادات و انتقادات شما هستیم.

در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی ما را با اسامی زیر جستجو کنید:

  • آسیاموتوپارتز
  • آسیا موتور
  • فروشگاه آسیا
  • آسیا موتوپارتز

برای دسترسی راحت‌تر می‌توانید با شماره تلفن‌های ۰۲۱۵۵۳۸۴۹۵۶ یا ۰۹۱۲۳۸۰۱۳۸۳ مستقیماً تماس حاصل فرمایید.

‫0/5 ‫(0 نظر)